دفاع مقدس جلوه ای از مدیریت جهادی بود

دفاع مقدس جلوه ای از مدیریت جهادی بود

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش شامگاه سه شنبه ٢۶ آذرماه در ششمین همایش مدیریت جهادی که در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد، گفت: دوران دفاع مقدس سراسر جلوه مدیریت جهادی در کشور جلوه داشت و این مدیریت جهادی بود که کشور را به پیش برد.

او ادامه داد: من در دهه ٧٠ که فرمانده ناوگان شمال در دریای خزر بودم یکی از کشور‌های شمال ایران از ما برای شرکت در رزمایش در دریای خزر دعوت کرد، اما ما در آنجا به غیر از چند ناو آموزشی هیچ شناور دیگری نداشتیم. من خدمت فرمانده معظم کل قوا رفتم و این مطلب را به ایشان عرض کردم و پاسخ ایشان این بود که بروید و کشتی‌های خود را به شمال منتقل کنید و با آن‌ها رزمایش انجام دهید.

 





:: موضوعات مرتبط: نظامی , ,
:: برچسب‌ها: ارتش_در_محضر_ولایت , ارتش_مردمی_انقلابی , بیعتم_تا_آخرین_قطره_خونم , مرد_میدان_یاش ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وثوقی
تاریخ : یک شنبه 1 دی 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: